ÇAĞDAŞ TÜRK RESMİNDE TEZHİP ETKİSİ: SERHAT DİKER ÖRNEĞİ
DOI: 10.7816/kalemisi-10-20-02 ![]() ![]() ÇAKMAK KÖYÜ HALILARININ TEKNİK VE DESEN ÖZELLİKLERİ
DOI: 10.7816/kalemisi-06-11-09 ![]() ![]() ÇANAKKALE YÖRESİ EL DOKUMALARINDA MOTİFLER (BİÇİM, İÇERİK, ANLATIM)
DOI: 10.7816/kalemisi-03-05-07 ![]() ![]() İÇ ANADOLU BÖLGESİ ÇÖMLEK PİŞİRİM YÖNTEMLERİ
DOI: 10.7816/kalemisi-06-13-03 ![]() ![]() İBRAHİM ÇALLI’NIN KURTULUŞ SAVAŞI TEMALI RESİMLERİNİN İKONOGRAFİK ve İKONOLOJİK İNCELENMESİ
DOI: 10.7816/kalemisi-04-07-01 ![]() ![]() İMAM-I BİRGİVİ MEZARLIK ALANI
DOI: 10.7816/kalemisi-10-21-07 ![]() ![]() İSLAM SANATINDA AKITMALI-KAZIMALI SERAMİKLER VE TAKLİT TEORİSİ
DOI: 10.7816/kalemisi-01-01-01 ![]() ![]() İSTANBUL KAPALIÇARŞI’NIN MİMARİ ÖZELLİKLERİ VE KULLANIM ÖNERİLERİ
DOI: 10.7816/kalemisi-10-20-04 ![]() ![]() İSTANBUL SULTANAHMET BÖLGESİ’NDEKİ DENİZ SURLARININ MİMARİ ÖZELLİKLERİ
DOI: 10.7816/kalemisi-10-22-03 ![]() ![]() İSTANBUL’DA BULUNAN SİYER-İ NEBİ YAZMALARINA AİT MİNYATÜRLERDEKİ UÇAR VAZİYETTEKİ MELEK TASVİRLERİ
DOI: 10.7816/kalemisi-09-19-05 ![]() ![]() |