FETHİYE’DE BİTKİSEL BOYACILIK GELENEĞİ VE GÜNÜMÜZDEKİ DURUMU
DOI: 10.7816/kalemisi-02-04-05 ![]() ![]() FEYHAMAN DURAN VE ÖĞRENCİSİ AHMET YAKUPOĞLU’NUN RESİM ÇALIŞMALARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
DOI: 10.7816/kalemisi-09-19-07 ![]() ![]() GÜNÜMÜZ HEYKEL UYGULAMALARINDA MALZEME ÇEŞİTLİLİĞİ
DOI: 10.7816/kalemisi-08-18-05 ![]() ![]() GÜZELYURT ÇÖMLEKÇİ KİLİNİN FARKLI SIR BÜNYELERİNDE VE FARKLI FIRIN ATMOSFERLERİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.7816/kalemisi-10-20-01 ![]() ![]() GAPAR AİTİEV’İN SANATI ÜZERİNE
DOI: 10.7816/kalemisi-10-21-02 ![]() ![]() GAZİANTEP GELENEKSEL ERKEK GİYİMLERİNDEN ABA VE ABA YELEK ÜZERİNE BİR İNCELEME
DOI: 10.7816/kalemisi-04-08-05 ![]() ![]() GAZİANTEP’DEKİ CAMİ HAZİRELERİNDE BULUNAN MEZAR VE MEZAR TAŞLARI
DOI: 10.7816/kalemisi-10-20-07 ![]() ![]() GELENEK VE YENİLİK KAVRAMLARININ FELSEFİ TARTIŞMASI EKSENİNDE GELENEKSEL TÜRK SANATLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK
DOI: 10.7816/kalemisi-03-06-08 ![]() ![]() GELENEKSEL TÜRK MOTİF ÖRNEKLERİ İLE AMERİKA YERLİLERİNİN AYAKKABI DESENLERİ ARASINDAKİ BENZERLİKLER
DOI: 10.7816/kalemisi-06-11-10 ![]() ![]() GELENEKTEN GELECEĞE KEÇECİLİĞİN SÜREKLİLİĞİNE DAİR BİR ÇALIŞMA:
“BARIŞ SEVGİ ÇADIRI” PROJESİ
DOI: 10.7816/kalemisi-01-01-04 ![]() ![]() |